fbpx

טיפול בכאבי צוואר

טיפול-בכאבי-צוואר
אצלנו בקליניקה יש את הפתרון המושלם עבורך
השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם לקביעת פגישת אבחון וייעוץ בחינם

כאבי צוואר ועורף גורמים לפגיעה תפקודית בחיי היום-יום. לרוב האנשים, מתבטא הכאב בצורה קלה, לעומתם, יש הסובלים מכאבים כל כך חזקים- עד שהם נאלצים להיות מרותקים למיטה ימים רבים.

איך לישון עם צוואר תפוס או איך להקל על כאבי צוואר- הן שאלות שנשאלות בקרטר קליניקה לטיפול בכאבים מדי יום. הפתרונות שונים ומגוונים- עבור כאבי צוואר כרוניים או צוואר תפוס מלחץ לדוגמא, כמו כן, תשמחו לשמוע שאפילו קיים טיפול טבעי בכאבי צוואר!

הסיבות לכאבי צוואר

סטטיסטיקה כואבת טוענת שאין אדם שלא סבל או יסבול מכאבי צוואר. זוהי אחת התלונות השכיחות ביותר אצל האורתופד. אם אתם חשים בכאב בצוואר, תדעו שאתם לא לבד, הבעיה מוכרת ויש לה מספר פתרונות.

בין הסיבות השונות לכאבי צוואר, תוכלו למצוא מתח בשרירי הצוואר- עקב ישיבה בצורה לא נכונה, מול המחשב בעבודה לדוגמא. או אפילו שעות נהיגה מרובות, או פעילות גופנית המתבצעת לא נכון ומשפיעה על הצוואר. כמו כן, צוואר תפוס מלחץ גם זו תופעה מוכרת- מה שאומר בעצם, שגם למצב הנפשי יש השפעה על הכאב העלול להופיע.

הכאבים הן עדות לקיומה של בעיה. הבעיות הבריאותיות הנפוצות כשמדובר בצוואר: מתיחת שריר הצוואר או עומס יתר על השריר, שחיקת המפרקים בצוואר או פגיעה בהם, או פריצת הדיסק הצווארי.

כאבי צוואר יכולים להיות תופעה חד-פעמית, אך קיימים מקרים רבים של כאבי צוואר כרוניים, כאבים מתמשכים שאף עלולים להחמיר.

איך להקל על כאבי צוואר?

לצוואר תפקיד חשוב ביותר- הוא מחבר את הראש לשאר הגוף. כמו כן, חלקים של חוט השדרה ועמוד השדרה נמצאים בצוואר, בנוסף לשרירים, רצועות, גידים, כלי דם, חלק מהושט וצינור הנשימה לריאות.

עקב חשיבותו של הצוואר, כמו גם מגבלת התפקוד הגדולה שיכולה להיגרם מכאבים בו, הרפואה לא מפסיקה לנסות לשכלל את הפתרונות ולחפש דרכים להקל על כאבי צוואר.

איך לישון עם צוואר תפוס? זו שאלה הנשאלת לעיתים תכופות. האפשרות למשככי כאבים או כדורי שינה קיימת, אך אנחנו בקרטר קליניקה לטיפול בכאבים מאמינים בלטפל בבעיה עצמה. אבחון נכון וטיפול בכאב צוואר ועורף אשר יפחית את הכאב עם הליך ההחלמה- זו הדרך הנכונה בעינינו.

את הבעיות השונות בצוואר רצוי וניתן לאבחן באמצעות רנטגן, CT או MRI, עליו יחליט רופא לאחר שאלון, בדיקה גופנית והיסטוריית מחלות קודמות.

כל סוגי הרפואה השונים ממליצים בשלב ראשוני הפחתת עומס מהצוואר בפעילות היום-יום, כמו התאמה מחדש של גובה הכסא והשולחן למיקום המחשב, או הפחתה בפעילות גופנית לתקופה, או שינוי סוג הפעילות.

יחד עם זאת, פיזיותרפיה, תרגילים מעולם היוגה, תרופות מאלחשות ואף טיפולים פולשניים וניתוחים מוצעים למטופלים במטרה לפתור את הבעיות השונות. גם לרפואה הסינית טיפולים מצוינים, שהולכים וצוברים תאוצה מדי יום.

הרפואה הסינית- טיפול טבעי בכאבי צוואר

גם עבור כאבי צוואר כרוניים וגם עבור מקרים חד פעמיים של צוואר תפוס מלחץ או מסיבה לא ידועה- לרפואה הסינית שיטות רבות להקלה על הכאב. השיטות הנפוצות ביותר הן דיקור סיני וטווינא.

טווינא היא המקבילה לפיזיותרפיה, כלומר הפיזיותרפיה של הרפואה הסינית. בשילוב עם דיקור, אשר מטרתו להרגיע את העצבים בגוף, לשחרר את השרירים ולהפחית כאב- נגיע לתוצאות מדהימות.
השילוב של דיקור וטווינא עוזרים לשחרר רצועות ושרירים תפוסים– ואף מחזקים אותם באותו הזמן!
בנוסף, דיקור וטווינא עוזרים לזרימת דם טובה בצוואר, אשר תשמור על חוזק וגמישות הצוואר לאורך זמן. את הטיפול לרוב נתחיל בדיקור ונסיים עם טווינא- שהיא ממש עיסוי רפואי נעים, אותו נבצע בעדינות ומקצועיות באזור הכואב או תפוס.

אתם מוזמנים לשמוע עוד על טיפול בכאבי צוואר ועורף, דיקור וטווינא בקרטר קליניקה לטיפול בכאבים. בנוסף, אם אתם חשים בכאבי צוואר אנו מציעים אבחון מקצועי של הבעיה, ללא עלות! צרו קשר בהקדם לפרטים נוספים.

פרטיך התקבלו בהצלחה

לקבלת ספרון קצר עם מספר תרגילים לטיפול בדורבן